Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Customer relationship management in investment fund portfolio companies
transactional marketing
production concept
sales concept
marketing orientation
relation orientation
customer value orientation
integrated customer communication
marketing transakcyjny
koncepcja produkcyjna
koncepcja sprzedaży
orientacja marketingowa
orientacja relacyjna
orientacja na wartość klienta
zintegrowana komunikacja z klientami
The purpose of this paper is to present the problems related to customer relationship management in relation to the changes taking place in contemporary economic space. Thus, the analysis is based on the definition of activities undertaken in business strategies, with particular emphasis on the forms of communication aimed at activating buyers. In addition, the development of specific customer relationships that are the basis for the optimization of defined business processes in connection with the requirement for effective cost management within the scope of operating operations, has been highlihgted. That is compatible with the current market trend, which emphasizes the importance of acquiring, processing and updating information about buyer behavior and preferences. Therefore, having knowledge of the customer and managing it, nowadays determines the competitive advantage of the organization.
Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie problematyki związanej z zarządzaniem relacjami z klientem w nawiązaniu do zmian zachodzących we współczesnej przestrzeni gospodarczej. Zatem analiza zasadza się na zdefiniowaniu działań podejmowanych w strategiach przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem form komunikacji służących aktywizowaniu nabywców. Ponadto zwrócono uwagę na kształtowanie szczególnych relacji z klientem, które stanowią podstawę do optymalizacji zdefiniowanych procesów biznesowych w związku z wymogiem efektywnego zarządzania kosztami w ramach prowadzonej działalności operacyjnej, co jest kompatybilne z obecnym trendem rynkowym, który podkreśla wagę pozyskania, przetwarzania i aktualizowania informacji o zachowaniach i preferencjach nabywców. Zatem posiadanie wiedzy o klientach oraz odpowiednie nią zarządzanie współcześnie determinuje osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu przez organizacje.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Jakubowski, Sebastian. Red.
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108657 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 20, 2020
74
80
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118276
Edition name | Date |
---|---|
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego | Mar 14, 2023 |
Winiarski, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Sołtys, Bogusław Jabłoński, Mariusz. Red Leśniak Marek. Red.