Szczegóły obiektu: Brak rejestracji znaku towarowego — o sposobach ochrony nierejestrowanych znaków towarowych przed naruszeniami na gruncie prawa polskiego
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich.:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108582 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.25.1 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 833
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Początki polskiego ustawodawstwa z zakresu ochrony wynalazków, wzorów i znaków towarowych w dwudziestoleciu międzywojennym
Twórca:Dolata, Tomasz
Współpracownik:Konieczny, Afred (1934- ). Red.; Ptak, Marian J. (1950-). Red.
Zakres ochrony nazwiska jako znaku towarowego względem interesu powszechnego w prawie Unii Europejskiej
Twórca:Bernatowicz, Aleksandra
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Wyzwania związane z ochroną projektów mody w prawie własności intelektualnej
Twórca:Sacha, Gabriela
Współpracownik:Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.; Jakubowski, Sebastian. Red.
Podatkowe oraz bilansowe ujęcie znaku towarowego
Twórca:Ćwiąkała-Małys, Anna; Łagowski, Paweł
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Znaczenie prawa własności intelektualnej w przemyśle modowym
Twórca:Guss, Aleksandra
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.
Czy przed piractwem domenowym można się bronić? Formy naruszeń i cywilnoprawne środki ochrony przed nieuprawnionym korzystaniem ze znaków towarowych w domenie internetowej
Twórca:Trzeciak-Wach, Karolina
Współpracownik:Klat-Górska, Elżbieta. Red.; Klat-Wertelecka, Lidia. Red.
How, if at All, should the Law of Trademarks Adapt to the Rise of Sensory Marketing?
Twórca:Wołangiewicz, Michał
Typ:tekst
Współpracownik:Kozłowski, Artur. Editor-in-Chief
Postrzeganie symboliki The Washington Redskins przez amerykańską ludność rdzenną – wspólny front czy wielość znaczeń?
Twórca:Wojtanowski, Mateusz
Współpracownik:Sadowski, Mirosław (1964- ). Red.