- Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Szczegóły obiektu: Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108579 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.26.10 ; ; - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-07-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 508
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Ocena aptecznych zakazów reklamowych w świetle wartości konstytucyjnych
Twórca:Sołtys, Bogusław
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Specyfika definiowania „przesłanek ograniczania” działalności gospodarczej na przykładzie zakazu reklamy aptek i punktów aptecznych
Twórca:Jabłoński, Mariusz
Typ:tekst
Współtwórca:Kiczka, Karol; Małecki, Witold
Ochrona interesów konsumentów przed działaniami parabanków sprawowana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Twórca:Majewska-Jurczyk, Barbara
Typ:tekst
Evolution of consumer protection law in the light of the proposal for a horizontal directive on consumer rights and Rome I regulation
Twórca:Łuczak, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Karnoprawne i administracyjnoprawne przepisy dotyczące reklamy produktów leczniczych
Twórca:Olszewski, Bartosz; Hachoł, Tomasz
Współtwórca:Kalisz, Tomasz
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Rozwój ochrony konsumenta realizowanej przez prawo konkurencji
Twórca:Filipowski, Oskar
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian