- Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Szczegóły obiektu: Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:

- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
: - Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108579 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.26.10 - Źródło:
- Język:
- Katalog BUWr:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:163734 - Jest wersją:
https://wuwr.pl/sppae/article/view/9090 - Tytuł źródłowy:
- Typ zasobu źródłowego:
- Powiązany identyfikator:
- Typ identyfikatora:
- Tom/Rocznik:
- Pierwsza strona:
- Ostatnia strona:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-09-03
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 645
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Ocena aptecznych zakazów reklamowych w świetle wartości konstytucyjnych
Twórca:Sołtys, Bogusław
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Specyfika definiowania „przesłanek ograniczania” działalności gospodarczej na przykładzie zakazu reklamy aptek i punktów aptecznych
Twórca:Jabłoński, Mariusz
Typ:tekst
Współtwórca:Kiczka, Karol; Małecki, Witold
Ochrona interesów konsumentów przed działaniami parabanków sprawowana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Twórca:Majewska-Jurczyk, Barbara
Typ:tekst
Evolution of consumer protection law in the light of the proposal for a horizontal directive on consumer rights and Rome I regulation
Twórca:Łuczak, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Karnoprawne i administracyjnoprawne przepisy dotyczące reklamy produktów leczniczych
Twórca:Olszewski, Bartosz; Hachoł, Tomasz
Typ:tekst
Współtwórca:Kalisz, Tomasz
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Rozwój ochrony konsumenta realizowanej przez prawo konkurencji
Twórca:Filipowski, Oskar
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Twórca:Mackiewicz, Natalia
Typ:tekst
Współtwórca:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian