Obiekt

Tytuł: Trendy zmian na rynku muzycznym w Polsce

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

Trendy zmian na rynku muzycznym w Polsce

Tytuł odmienny:

Trends of changes on the music market in Poland

Autor:

Woźniak, Jan

ORCID:

0000-0003-3362-1105

Temat i słowa kluczowe:

music market   music brand   phonogram   music streaming  
rynek muzyczny   branża muzyczna   fonogram   muzyka strumieniowana

Abstrakt:

The music market is a very dynamically growing segment of the worldwide economy. Modern solutions, for example music streaming, cause significant changes in the phonogram distribution process on a world scale. For this reason more and more listeners choose internet platforms, which offer a rich library of records for a subscription fee. The objective of this article is to provide a detailed description of the music market, to present marketing operations carried out by businesses from the music sector and to present results of survey studies on the impact of marketing operations on buyer’s behavior on the music market in Poland. This work is based on primary and secondary research concerned with buyers’ behaviors and a structural analysis of the music market.  
Rynek muzyczny to niezwykle dynamicznie rozwijający się segment ogólnoświatowej gospodarki. Nowoczesne rozwiązania, jak np. streaming muzyki, powodują duże zmiany w procesie dystrybucji fonogramów na całym świecie. Z tego powodu coraz więcej słuchaczy wybiera internetowe platformy, które oferują bogatą fonotekę po opłaceniu odpowiedniego abonamentu. Celem niniejszego artykułu jest dokonanie charakterystyki rynku muzycznego oraz zaprezentowanie działań marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa z branży muzycznej, a także przedstawienie wyników badań ankietowych dotyczących wpływu działalności marketingowej na zachowania nabywców na rynku muzycznym w Polsce.Praca powstała na podstawie badań wtórnych oraz pierwotnych, dotyczących zachowań nabywców oraz analizy strukturalnej rynku muzycznego.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Współtwórca:

Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.   Jakubowski, Sebastian. Red.

Data wydania:

2019

Data zastrzeżenia praw autorskich.:

2019

Szczegółowy typ zasobu:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)   artykuł

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108561

DOI:

10.19195/1733-5779.27.2

Źródło:

PAd 102060 II

Język:

eng   pol

Powiązanie:

Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, ISSN 1733-5779. Nr 27 (2019), s. 27-47

Jest wersją:

Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)

Autor opisu:

WR U/PAdbg

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

14 kwi 2021

Data dodania obiektu:

18 maj 2020

Liczba wyświetleń treści obiektu:

174

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

174

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118121

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Nazwa wydania Data
Trendy zmian na rynku muzycznym w Polsce 14 kwi 2021

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji