Object

Title: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej

PLMET:

click here to follow the link

Alternative title:

Generations X, Y and Z towards online advertising

Creator:

Sadowa, Agnieszka

ORCID:

0000-0003-4672-0356

Description:

Tyt. zeszytu: Tradycja i nowoczesnośćw instytucjach prawnych

Abstract:

W pierwszych dwóch dekadach X XI wieku zauważa się wyraźne przemiany w zachowaniach nabywców pod wpływem internetu. Powszechna stała się wirtualna komunikacja, która znacząco wpłynęła na zmianę struktury wydatków na reklamę — permanentnie zwiększa się udział reklamy internetowej w torcie reklamowym. Reklama online niewątpliwie oddziałuje na przedstawicieli pokoleń X, Y i Z, które wyodrębnia się w literaturze ze względu na odmienne cechy charakteru, poglądy, zachowania, a także stosunek do nowych technologii. W pracy wykorzystano wycinek pierwotnych badań ilościowych autorki, przeprowadzonych na przełomie roku 2017 i 2018 na próbie respondentów w Polsce 487 i Wielkiej Brytanii 173.

Place of publishing:

Wrocław

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Contributor:

Jakubowski, Sebastian. Red. ; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.

Date issued:

2019

Resource Type:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe) ; artykuł

Identifier:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; ISSN 1733-5779 ; ISSN 0239-6661

DOI:

10.19195/1733-5779.28.22

Source:

PAd 102060 II

Language:

pol. ; eng.

Relation:

Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, ISSN 1733-5779. Nr 28 (2019), s. 297-311

Is version of:

Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)

Access rights:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

License:

click here to follow the link

Rights holder:

© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2019

Autor opisu:

WR U/PAdbg

Object collections:

Last modified:

May 16, 2020

In our library since:

May 16, 2020

Number of object content hits:

12

Number of object content views in PDF format

12

All available object's versions:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118097

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Edition name Date
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej May 16, 2020

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information