Generations X, Y and Z towards online advertising
Tyt. zeszytu: Tradycja i nowoczesnośćw instytucjach prawnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Jakubowski, Sebastian. Red. ; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
czasopisma (wydawnictwa ciągłe) ; artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; ISSN 1733-5779 ; ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego
© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2019
Nov 4, 2020
May 16, 2020
110
110
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118097
Edition name | Date |
---|---|
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej | Nov 4, 2020 |
Paczka, Edyta Jabłoński, Mariusz. Red. Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.
Ziobrowska, Justyna Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Więckowski, Kamil Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Witek, Zuzanna Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Matsuieva, Julia Jakubowski, Sebastian. Red.
Haławin, Arkadiusz Banaszak, Ewa. Red.
Juodaitytė, Audronė Ponelienė, Reda Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Rutkowska-Tomaszewska, Edyta Szymonik, Anita Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.