Obiekt

Tytuł: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł odmienny:

Generations X, Y and Z towards online advertising

Autor:

Sadowa, Agnieszka

ORCID:

0000-0003-4672-0356

Opis:

Tyt. zeszytu: Tradycja i nowoczesnośćw instytucjach prawnych

Abstrakt:

W pierwszych dwóch dekadach X XI wieku zauważa się wyraźne przemiany w zachowaniach nabywców pod wpływem internetu. Powszechna stała się wirtualna komunikacja, która znacząco wpłynęła na zmianę struktury wydatków na reklamę — permanentnie zwiększa się udział reklamy internetowej w torcie reklamowym. Reklama online niewątpliwie oddziałuje na przedstawicieli pokoleń X, Y i Z, które wyodrębnia się w literaturze ze względu na odmienne cechy charakteru, poglądy, zachowania, a także stosunek do nowych technologii. W pracy wykorzystano wycinek pierwotnych badań ilościowych autorki, przeprowadzonych na przełomie roku 2017 i 2018 na próbie respondentów w Polsce 487 i Wielkiej Brytanii 173.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Współtwórca:

Jakubowski, Sebastian. Red. ; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.

Data wydania:

2019

Typ zasobu:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe) ; artykuł

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; ISSN 1733-5779 ; ISSN 0239-6661

DOI:

10.19195/1733-5779.28.22

Źródło:

PAd 102060 II

Język:

pol. ; eng.

Powiązanie:

Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, ISSN 1733-5779. Nr 28 (2019), s. 297-311

Jest wersją:

Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)

Prawa dostępu:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Właściciel praw:

© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2019

Autor opisu:

WR U/PAdbg

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2020-05-16

Data dodania obiektu:

2020-05-16

Liczba wyświetleń treści obiektu:

12

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

12

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118097

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Nazwa wydania Data
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej 2020-05-16

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji