Szczegóły obiektu: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich.:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.28.22 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1376
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Twórca:Paczka, Edyta
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Twórca:Jaroszek, Agata
Typ:tekst
Współpracownik:Kozłowski, Artur. Editor-in-Chief
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Twórca:Kijewska, Agnieszka
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Twórca:Zakusilo, Anastasiia
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Współpracownik:Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współpracownik:Homa, Magdalena. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Oblicza literackiej twórczości generacji Golfa : nurty ideowo-artystyczne w utworach niemieckich pisarzy przełomu XX i XXI wieku
Twórca:Kodzis-Sofińska, Agnieszka
Data:2015
Typ:tekst
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.