- Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Szczegóły obiektu: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.28.22 ; ; - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1700
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Twórca:Paczka, Edyta
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Twórca:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Twórca:Jaroszek, Agata
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Twórca:Zakusilo, Anastasiia
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Twórca:Kijewska, Agnieszka
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współtwórca:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian