Szczegóły obiektu: Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0002-5281-0000
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich.:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108472 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.30.4 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-03-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 8904
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Twórca:Jelonek, Natalia
Typ:tekst
Współpracownik:Gołaczyński, Jacek. Red.; Adamski, Andrzej. Rec.; Balogh, Zsolt. Rec.; Cieślak, Sławomir. Rec.; Flaga-Gieruszyńska, Kinga. Rec.; Górecki, Jacek. Rec.; Kilian, Wolfgang. Rec.; Nekrosius, Vytautas. Rec.; Świerczyński, Marek. Rec.; Warner, Richard. Rec.
Zastosowanie koncepcji displaying families do analizy wizualnych reprezentacji macierzyństwa na portalu Instagram
Twórca:Gawrońska, Małgorzata
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Twórca:Olender, Kamil
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współpracownik:Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red.; Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współpracownik:Balicki, Ryszard. Red.; Jabłoński, Mariusz. Red.; Wójtowicz, Krzysztof. Rec.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.