Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Instagram as an effective medium of marketing communication
social media
marketing
Instagram
running a bisiness
media społecznościowe
marketing
Instagram
prowadzenie działalności
Tyt. zeszytu: Prawo wobec jednostki i społeczeństwa
Instagram is one of the most popular social media platforms in the world. It is used for communication but also for promotion and marketing purposes. The aim of this article is to present Instagram as an effective medium of marketing communication and to point to Instagram as an attractive medium in the marketing policy of companies, especially in promotion and relation with consumers. The article is based on literature studies of marketing, especially those concerned with marketing communication and social media. The author also presents the findings of her own research connected with rating Instagram as an instrument of marketing communication.
Instagram jest jednym znajpopularniejszych mediów społecznościowych na świecie. Używa się go zarówno wkomunikacji, jak i promocji. Celem niniejszego artykułu jest wskazanie Instagramu jako skutecznego instrumentu komunikacji marketingowej oraz atrakcyjności serwisu wpolityce marketingowej firm wzakresie promocji ibudowania relacji zklientem. Praca powstała na podstawie studiów literaturowych zzakresu marketingu ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji marketingowej isocial media. Wartykule przedstawiono wyniki badań własnych dotyczących oceny Instagramu jako instrumentu komunikacji marketingowej.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Jakubowski, Sebastian. Red.
Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108472 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 15, 2020
7 804
7856
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/117819
Edition name | Date |
---|---|
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej | Mar 14, 2023 |
Banaszak, Ewa. Red.
Winiarski, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.