- Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Szczegóły obiektu: Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108472 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.30.4 ; ; - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-05-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 11379
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Twórca:Jelonek, Natalia
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Zastosowanie koncepcji displaying families do analizy wizualnych reprezentacji macierzyństwa na portalu Instagram
Twórca:Gawrońska, Małgorzata
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współtwórca:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Twórca:Olender, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współtwórca:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz