Possibilities of social media in information operations
social media
information operations
psychological operations
influence
media społecznościowe
operacje informacyjne
operacje psychologiczne
wpływ
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Maciejewski, Marek. Red. Antonów, Radosław. Red.
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:107826 ISSN 0239-6661 ISSN 2300-7249
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
The use of this material is allowed only with accordance of applicable rules of fair use or other exceptions provided by law, and any broader use requires the permission of the authorized entity
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego
Making materials available on the basis of the agreement with the owner of the property copyrights
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 13, 2023
Apr 2, 2020
17
23
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/116483
Edition name | Date |
---|---|
Possibilities of social media in information operations | Mar 13, 2023 |
Balicki, Ryszard. Red. Jabłoński, Mariusz. Red. Wójtowicz, Krzysztof. Rec.
Jakubowski, Sebastian. Red. Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Winiarski, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Prościak, Beata Prościak, Marcin
Szreniawski, Piotr Korczak, Jerzy Red. Szreniawski, Jan Rec.
Skrzypiński Dariusz. Red. Zieliński, Michał Lyszczyna, Anna Terpiłowski, Paweł Alberska, Małgorzata Mielczarek, Jan Bodys, Marta Piotrowska, Marlena
Królikowska, Anna Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Gandecka, Kamila. Red.