The significance of family contexts in career design within new counselling frameworks
Znaczenie kontekstów rodzinnych w konstruowaniu karier w nowych koncepcjach poradnictwa
career counselling
life ecology
family
narrative
biography
poradnictwo kariery
ekologia życia
rodzina
narracja
biografia
This article aims to demonstrate their significance within selected concepts of life design and to present opportunities for using analyses of these contexts in contemporary career counselling, which has become increasingly narrative and biographical.
Niniejszy artykuł ma celu ukazanie znaczenia kontekstów rodzinnych w wybranych koncepcjach dotyczących projektowania przyszłości oraz wskazanie możliwości wykorzystania analiz tych kontekstów we współczesnym poradnictwie kariery, które coraz częściej przybiera postać poradnictwa narracyjnego i biograficznego.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
journal
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:109398 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
doi:10.34616/wwr.2018.3.321.339
Wychowanie w Rodzinie, T. 19 (3/2018)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 3.0)
click here to follow the link
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 3.0)
click here to follow the link
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Jul 1, 2020
167
172
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/115872
Edition name | Date |
---|---|
Znaczenie kontekstów rodzinnych w konstruowaniu karier w nowych koncepcjach poradnictwa | Mar 28, 2022 |
Michalski, Grzegorz
Dubis, Małgorzata
Błendowska, Monika Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Gandecka, Kamila. Red.
Herudzińska, Małgorzata Helena Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Ferenz, Krystyna. Red. Kowalska, Ewa. Red.