- Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Szczegóły obiektu: Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
PDF
Struktura
Zdrowie i style życia : wyzwania ekonomiczne i społeczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; : ; : ; :
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:99749 ; https://doi.org/10.34616/23.19.124 ; ; - Język:
- Powiązanie:
; - Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:908035
- Jest częścią:
Zdrowie i style życia - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-12-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-12-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 11534
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Twórca:Światowy, Grażyna
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Zdrowie dzieci i młodzieży jako produkt medialny? (analizy i refleksje)
Twórca:Kowalski, Mirosław
Typ:tekst
W trosce o zdrowie psychiczne młodzieży – pomiędzy dialogiem a biblioterapią
Twórca:Janowiec, Anna; Kociołek, Roksana; Majcher, Agnieszka
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Orientacja prozdrowotna pracodawców w Polsce w świetle badań
Twórca:Sadowa, Agnieszka; Sadowa, Małgorzata
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Oddziaływania projektowe promujące zdrowy styl życia dziecka
Twórca:Furmanowska, Mirosława