Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
marka
narodowości
konkurencyjność
marka narodowa
Tyt. zeszytu: Dynamika działalności gospodarczej w warunkach globalizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Olszewski, Leon (1940- ). Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96479 ISSN 0239-6661 ISBN 978-83-229-2903-2
Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3018. Ekonomia ; 15, s. 105-113
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
9 mar 2023
30 wrz 2019
112
114
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/104102
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kraj jako marka handlowa | 9 mar 2023 |
Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena Winiarski, Marcin. Red.
Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Bojakowski, Waldemar
Kokowicz, Dorota Rozbicka, Patrycja. Red. Kokowicz, Dorota. Red.