- Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
Szczegóły obiektu: Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95778 ; https://doi.org/10.34616/22.19.071 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 98
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Twórca:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Twórca:Humeniuk, Monika
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Twórca:Różańska, Aniela
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika