- Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
Szczegóły obiektu: Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95774 ; https://doi.org/10.34616/22.19.067 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 90
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Obowiązek szkolny sześciolatka i jego codzienność jako wyzwanie edukacyjne — na tle reformy edukacji de lege lata i de lege ferenda
Twórca:Raszewska-Skałecka, Renata
Współtwórca:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
Wymiary fundamentalizmu religijnego w ujęciu teoretycznym
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Social structures and social groups in the processes of integration and disintegration of Silesia as a region (1526–1619)
Twórca:Wąs, Gabriela
Współtwórca:Harc, Lucyna; Wąs, Gabriela; Maroń, Jerzy
Dimensions of Religious Fundamentalism in Theoretical Perspective
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Charakterystyka współpracy pomiędzy rodziną a instytucjami wychowania przedszkolnego w aspekcie jakościowym
Twórca:Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa