Legal limitations of advertising in the view of the Unfair Competition Act
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96418 ; ISSN 2084-4093 ; ISBN 978-83-229-3281-0
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2010
Sep 24, 2019
Sep 24, 2019
6
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/102025
Edition name | Date |
---|---|
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji | Sep 24, 2019 |
Sieradzka, Małgorzata Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Majewska-Jurczyk, Barbara
Szczotkowska, Monika Górnicki, Leonard. Red.
Haławin, Arkadiusz Banaszak, Ewa. Red.
Juodaitytė, Audronė Ponelienė, Reda Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Światowy, Grażyna Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Dolata, Tomasz Górnicki, Leonard. Red.
Dolata, Tomasz Górnicki, Leonard. Red.