Legal limitations of advertising in the view of the Unfair Competition Act
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Olszewski, Leon (1940- ). Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96418 ; ISSN 2084-4093 ; ISBN 978-83-229-3281-0
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2010
Nov 4, 2020
Sep 24, 2019
19
21
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/102025
Edition name | Date |
---|---|
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji | Nov 4, 2020 |
Witek, Zuzanna Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Sieradzka, Małgorzata Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Rutkowska-Tomaszewska, Edyta Szymonik, Anita Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Majewska-Jurczyk, Barbara
Dolata, Tomasz Konieczny, Afred (1934- ). Red.
Szczotkowska, Monika Górnicki, Leonard. Red.
Dolata, Tomasz Konieczny, Afred (1934- ). Red. Jurek, Piotr. Red.
Dolata, Tomasz Konieczny, Afred (1934- ). Red. Ptak, Marian J. (1950-). Red.