Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Legal limitations of advertising in the view of the Unfair Competition Act
advertising
forbidden and unfair advertising
act of unfair competition
misleading advertising
product placement
reklama
zakazana reklama
nieuczciwa reklama
nieuczciwa konkurencja
reklama wprowadzająca w błąd
lokowanie produktu
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Olszewski, Leon (1940- ). Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96418 ISSN 2084-4093 ISBN 978-83-229-3281-0
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Mar 9, 2023
Sep 24, 2019
360
367
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/102025
Edition name | Date |
---|---|
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji | Mar 9, 2023 |
Dolata, Tomasz Konieczny, Afred (1934- ). Red. Jurek, Piotr. Red.
Dolata, Tomasz Konieczny, Afred (1934- ). Red. Ptak, Marian J. (1950-). Red.