Big Data — narzędzie instytucji finansowych w dotarciu do klienta
Big Data : a Financial Institutions’ Tool for Reaching Out to Clients
Big Data
data analysis of large volume
3Vs
financial institutions
competitive advantage
Big Data
instytucje finansowe
finanse
Od 2013 pt.: Ekonomia - Wroclaw Economic Review
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94422 ISSN 2084-4093
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Mar 10, 2023
Feb 25, 2019
61
65
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/101495
Edition name | Date |
---|---|
Big Data — narzędzie instytucji finansowych w dotarciu do klienta | Mar 10, 2023 |
Sawicka, Krystyna (1947- ) Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red. Uniwersytet Wrocławski. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìm. Ìvana Franka. Ûridičnij fakulʹtet
Winiarski, Marcin. Red.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Rutkowska-Tomaszewska, Edyta. Red. Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec.
Rutkowska-Tomaszewska, Edyta Sychniak, Agnieszka Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Malarewicz-Jakubów, Agnieszka. Rec. Wrzosek, Stefan. Rec.
Piwowarczyk, Marika Górnicki, Leonard. Red.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena Red. Zielińska, Anetta. Rec.
Rutkowska-Tomaszewska, Edyta. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Zalcewicz, Anna. Rec.