Object structure
PLMET:

click here to follow the link

Title:

Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.

Creator:

Cuda, Anna

Subject and Keywords:

EV   samochody elektryczne   marketing   innowacje

Abstract:

Bariery wejścia na rynek samochodowy, na którym działają olbrzymie koncerny, posiadające miliardowe nakłady na inwestycje, są ogromne. Jednak mały kalifornijski start-up udowodnił, że wejście na ten hermetyczny rynek jest możliwe. Tesla Inc. jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie, która mimo swojej krótkiej historii zdążyła zrewolucjonizować branżę motoryzacyjną, mobilizując światowych gigantów do rozwoju oraz wdrażania innowacji w zakresie napędu elektrycznego. Swój sukces zawdzięcza, nietypowej dla swojej branży, strategii marketingowej, która okazała się być skuteczna przy zdobywaniu nakładów finansowych oraz wdrażaniu innowacji produktowych.

Place of publishing:

Wrocław

Publisher:

E-Wydawnictwo. Prawnicza i Ekonomiczna Biblioteka Cyfrowa. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego

Contributor:

Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.   Karpińska, Marzena. Red.   Wrzosek, Stefan. Rec.

Date issued:

2018

Detailed Type:

e-książka

Identifier:

ISBN 978-83-66066-27-4

DOI:

10.23734/23.18.007

Language:

pol   eng

Relation:

(Prace Naukowe Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego)   (Finanse i Rachunkowość / Zakład Zarządzania Finansami Instytutu Nauk Ekonomicznych, ISSN 2451-3938 ; nr 4)

WUL Catalog:

click here to follow the link

Is part of:

click here to follow the link

Rights holder:

Copyright by Anna Cuda