Szczegóły obiektu: Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
PDF
Struktura
Prawno-finansowe systemy funkcjonowania wybranych jednostek organizacyjnych.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94093 ;
- DOI:
10.23734/23.18.007 - Język:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:838618
- Jest częścią:
http://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/99310 - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-07-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1512
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Notki o autorach
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Z archiwum zdjęciowego
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Strony redakcyjne
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Twórca:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Niemczyk, Agata. Rec.; Wicki, Ludwik. Rec.; Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Dejnaka, Agnieszka. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna