- Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Szczegóły obiektu: Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89339 ; https://doi.org/10.34616/22.19.216 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1385
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
Twórca:Wróblewska, Alina; Łagodowski, Waldemar
Refleksyjny uczeń wobec przemocy rówieśniczej
Twórca:Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula
Prawa refleksowe jako źródło interesu prawnego
Twórca:Piwoński, Karol
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria