- Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Szczegóły obiektu: Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137395 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.4 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 409
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Różnorodność jako wartość w employer brandingu na przykładzie komunikacji firm: Capgemini, IKEA, McDonald’s i PZU
Twórca:Wiejak, Bartłomiej
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
Twórca:Pakuła, Arleta
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Twórca:Paczka, Edyta
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Twórca:Sadowa, Agnieszka
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Twórca:Zakusilo, Anastasiia
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Twórca:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zmiana zachowań rynkowych pokolenia Z
Twórca:Paczka, Edyta
Typ:tekst
Współtwórca:Machaj, Mateusz
Fabrica Societatis. No. 4/2021 : Spis treści
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa