- Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
Szczegóły obiektu: Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
PDF
Struktura
Family, Religion, Pedagogy and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135528 ; https://doi.org/10.34616/145444 - Język:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-02-20
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 82
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Kompas kreatywności. Program rozwijania kreatywności i kompetencji wielokulturowych
Twórca:Jankowska, Dorota Maria; Gajda, Aleksandra; Karwowski, Maciej
Typ:tekst
Kompas kreatywności. Program rozwijania kreatywności i kompetencji wielokulturowych: Karty aktywności
Twórca:Jankowska, Dorota Maria; Gajda, Aleksandra; Karwowski, Maciej
Typ:obraz
Twórcze zabawy w zaciszu domu rodzinnego
Twórca:Magda-Adamowicz, Marzena
Typ:tekst
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
L’écriture créative : technique efficace pour favoriser l’expression écrite en classe de FLE
Twórca:Luchkevych, Viktoriia
Typ:tekst
Between Stigma and Potential – Action Research in a Community Under Exclusion
Twórca:Achremowicz, Hanna
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata