@misc{Nowosielska-Sobel_Joanna_Pracownicy_2022, author={Nowosielska-Sobel, Joanna and Techmańska, Barbara and Sanojca, Karol}, copyright={Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny}, address={Wroclaw}, howpublished={online}, year={2022}, abstract={W artykule omówiono wyniki sondażu przeprowadzonego wśród pracowników Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego, a badającego doświadczenia związane z nauczaniem zdalnym podczas pandemii (semestr zimowy 2021/2022). Podniesiono kwestię jakości nauczania i możliwości osiągnięcia efektów uczenia zapisanychw sylabusach prowadzonych przedmiotów. Przy tej okazji starano się też dokonać diagnozy satysfakcji, potrzeb i oczekiwań pracowników Instytutu. Nie tylko zbadano doświadczenia edukacji zdalnej, ale również porównano ją ze stacjonarną formą nauczania sprzed pandemii. Ankieta wykazała pewne niedociągnięcia w wyposażeniu sprzętowym, a także w umiejętnościach technicznych. Mimo ogólnie krytycznego stosunku do zdalnej formy nauczania zauważano też jej pozytywne i pożyteczne elementy edukacyjne, a także zgłaszano propozycje mobilizowania studentów różnymi dodatkowymi aktywnościami}, title={Pracownicy Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego wobec wyzwań nauczania zdalnego}, type={tekst}, keywords={edukacja zdalna, historycy, Instytut Historyczny Uniwersytetu Wrocławskiego, ankieta}, }