- Ciągłość/zmiana/nieciągłość w edukacji. Ujęcie komparatystyczne
Details zum Objekt: Ciągłość/zmiana/nieciągłość w edukacji. Ujęcie komparatystyczne
PDF
Struktur
Komunikacja a zmiana społeczna.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89667 ; https://doi.org/10.34616/22.19.019 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-06-13
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 746
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Edukacja do naprawy. Na marginesie raportu: "Poza horyzont. Kurs na edukację. Przyszłość systemu rozwoju kompetencji w Polsce (2020)"
Ersteller:Bałachowicz, Józefa
Typ:text
Edukacja niepubliczna wobec wyzwań reformy edukacji
Ersteller:Pierzchała, Jacek
Typ:tekst
Beitragende:Blicharz, Jolanta; Zacharko, Lidia; Nitecki, Stanisław
Kilka uwag dotyczących reform szkolnictwa wyższego
Ersteller:Stańczyk-Hugiet, Ewa
Typ:text
Beitragende:Kiczka, Karol; Małecki, Witold
Contemporary Attitudes toward the Reforming of Local Public Power in Ukraine
Ersteller:Kalinovs′kij, Bogdan
Beitragende:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Czeslaw Wycech as the Creator of Educational Policy
Ersteller:Chmielewski, Witold
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Posłowie wobec problemu reformy prawa sądowego w pierwszym roku obrad Sejmu Wielkiego w świetle diariuszy sejmowych Jana Pawła Łuszczewskiego i Antoniego Siarczyńskiego
Ersteller:Wiązek, Paweł
Typ:text
Beitragende:Przygodzki, Jacek
Retoryka ciągłości: o dziedzictwie prawnym II Rzeczypospolitej i rządów komunistycznych
Ersteller:Kozerska, Ewa; Scheffler, Tomasz
Typ:tekst
Beitragende:Maciejewski, Marek; Scheffler, Tomasz