- Refleksyjność jako postawa wobec zmiany – na kanwie autobiografii, pamiętników, wypowiedzi osobistych nauczycieli z ostatniego ćwierćwiecza
Details zum Objekt: Refleksyjność jako postawa wobec zmiany – na kanwie autobiografii, pamiętników, wypowiedzi osobistych nauczycieli z ostatniego ćwierćwiecza
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89344 ; https://doi.org/10.34616/22.19.221 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-07-08
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 429
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Ersteller:Włoch, Stanisława
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:text
Zapomniane zwycięstwo 4 czerwca — o mitologii politycznej filmu „Psy” Władysława Pasikowskiego
Ersteller:Nieć, Mateusz
Typ:text
Beitragende:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław; Scheffler, Tomasz
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
The role of reflexivity in the context of adults’ self-creation process
Ersteller:Sladek, Anna
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Ersteller:Sadowa, Agnieszka
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Ersteller:Paczka, Edyta
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia