- Codzienność, potoczność, refleksyjność jako egzystencjalne wyznaczniki sytuacji poradniczej w (po)nowoczesnym świecie
Details zum Objekt: Codzienność, potoczność, refleksyjność jako egzystencjalne wyznaczniki sytuacji poradniczej w (po)nowoczesnym świecie
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89342 ; https://doi.org/10.34616/22.19.219 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 350
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
(Un)desirable reflectivity
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Family counseling as assistance in solving family life problems
Ersteller:Gałęska, Urszula
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
The role of reflexivity in the context of adults’ self-creation process
Ersteller:Sladek, Anna
Mindfulness in family counseling and therapy experiences
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Typ:tekst