- Gry w rozwijaniu wybranych kompetencji kluczowych dzieci – przegląd literatury przedmiotu
Details zum Objekt: Gry w rozwijaniu wybranych kompetencji kluczowych dzieci – przegląd literatury przedmiotu
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89115 ; https://doi.org/10.34616/22.19.057 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-21
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2540
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Współczesna rodzina jako przestrzeń rozwijania kompetencji przedsiębiorczości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta; Malinowska, Joanna
Typ:tekst
Utopia a edukacja domowa
Ersteller:Jarmuła, Anna
Game theory and contemporary conflicts
Ersteller:Dukiewicz, Tomasz; Spustek, Henryk
Typ:tekst
Beitragende:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław
„Kraina Uważności” w rozwoju dziecka
Ersteller:Siemież, Małgorzata
Wychowanie szczęśliwego człowieka podstawowym celem rodziców
Ersteller:Piecuch, Ewelina
Typ:tekst
Beitragende:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Ersteller:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa