- Oddziaływania wychowawcze nauczyciela jako źródło (nie)wiedzy w kontekście edukacji społeczno-przyrodniczej
Details zum Objekt: Oddziaływania wychowawcze nauczyciela jako źródło (nie)wiedzy w kontekście edukacji społeczno-przyrodniczej
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89113 ; https://doi.org/10.34616/22.19.055 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-21
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 399
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Mentor/tutor of elementary education student practice – on the face of social roles and mutual expectations
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Ersteller:Królak, Aleksandra
Typ:tekst
Beitragende:Szalonka, Katarzyna
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ersteller:Szczyrba-Poroszewska, Joanna
Typ:tekst
Relacje społeczne nauczycieli z rodzicami w czasie pandemii COVID-19
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:text