- Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w niwelowaniu stresu związanego z podjęciem nauki szkolnej przez dzieci 6-letnie
Details zum Objekt: Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w niwelowaniu stresu związanego z podjęciem nauki szkolnej przez dzieci 6-letnie
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89111 ; https://doi.org/10.34616/22.19.053 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-21
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1789
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
The master, the clown and their cross-cultural community. Laughter in the cultural borderland of a classroom
Ersteller:Grzybowski, Przemysław Paweł
Typ:tekst
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Mentor/tutor of elementary education student practice – on the face of social roles and mutual expectations
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Teachers’ beliefs about learning potential of a child at early school age
Ersteller:Kochanowska, Ewa