- Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Details zum Objekt: Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89108 ; https://doi.org/10.34616/22.19.050 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-21
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 890
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym – doniesienia z badań
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Typ:tekst
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Ersteller:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:text
Emotional functioning of a pre-school child in compare with school readiness
Ersteller:Dmochowska, Halina
Addressing the (ELF)ant in the Room: The Views of Polish Teachers of English on English as a Lingua Franca
Ersteller:Paciorkowski, Tomasz
Typ:text
Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher
Ersteller:Kochanowska, Ewa