- Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Details zum Objekt: Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89105 ; https://doi.org/10.34616/22.19.048 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-20
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1492
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Zaangażowanie rodziców w pomoc dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w odrabianiu zadań domowych. Analiza możliwości
Ersteller:Musiał, Ewa
Typ:tekst
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ersteller:Szczyrba-Poroszewska, Joanna
Typ:tekst
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Ersteller:Rabiej, Stanisław
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu utopijnych wyobrażeń matek. Ku teorii ugruntowanej
Ersteller:Szkolak-Stępień, Anna
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata