- Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Details zum Objekt: Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89105 ; https://doi.org/10.34616/22.19.048 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-20
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1554
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Theatrical education. About the formal possibilities of theatrical education at early childhood
Ersteller:Janik, Agnieszka
Parental involvement in helping children of early school age with homework. Possibilities of analysis
Ersteller:Musiał, Ewa
Typ:tekst
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ersteller:Szczyrba-Poroszewska, Joanna
Typ:tekst
Inclusive education of students with visual impairment – the realm of utopia (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Criticism of the „culture of exclusions” in the teaching of pope Francis
Ersteller:Rabiej, Stanisław
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu utopijnych wyobrażeń matek. Ku teorii ugruntowanej
Ersteller:Szkolak-Stępień, Anna
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata