- Grupa rówieśnicza miejscem wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Details zum Objekt: Grupa rówieśnicza miejscem wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
PDF
Struktur
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89104 ; https://doi.org/10.34616/22.19.047 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-20
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1760
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Peer tutoring as an opportunity to develop empathy in children in integration groups
Ersteller:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Everyday school life of children with specific language impairment (SLI)
Ersteller:Kamińska, Sofia
Peer relationships as an area of activity for a school class teacher
Ersteller:Muszyńska, Ewa
Typ:tekst
Family as a space of development of child’s social skills
Ersteller:Piecuch, Ewelina
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
State involvement in enterprise development — a normative, functional, and structural perspective
Ersteller:Kokocińska, Katarzyna
Typ:tekst
Beitragende:Borkowski, Andrzej; Małecki, Witold
Social dimension of the concept of sustainable development
Ersteller:Paczka, Edyta
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Partycypacja społeczna na tle zasady zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Dziuba, Robert
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Społeczna akceptacja rozstrzygnięć planistycznych w zakresie rozwoju
Ersteller:Kokocińska, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Kiczka, Karol; Małecki, Witold