- Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
Details zum Objekt: Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
PDF
Struktur
Utopia a edukacja.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:87499 ; https://doi.org/10.34616/22.19.132 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-18
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 580
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Between the catechism and the library – towards inclusive pedagogy of religion
Ersteller:Humeniuk, Monika
Wolność dziecka w koncepcjach pedagogicznych Emila Jaques-Dalcroze’a i Janusza Korczaka
Ersteller:Forecka-Waśko, Katarzyna
Typ:tekst
Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznej
Ersteller:Matyjas, Bożena
Typ:tekst
Religion pedagogy – conceptualization of the theory shaping pupil identity
Ersteller:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst
Utopia w perspektywie pedagogiki współczesnej
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
The condition of proper media education in the family
Ersteller:Nowicka, Ewa
Typ:tekst
Family in the context of resocialization pedagogy
Ersteller:Raszková, Tereza; Hoferková, Stanislava
Typ:tekst
Cinematic Pedagogy. Relacja terapeutyczna w ujęciu filmowym– implikacje dla edukacji akademickiej
Ersteller:Krasoń, Katarzyna
Typ:text