- Św. Augustyn jako mistrz i nauczyciel w relacji Possydiusza z Kalamy
Details zum Objekt: Św. Augustyn jako mistrz i nauczyciel w relacji Possydiusza z Kalamy
PDF
Struktur
Wychowawca, nauczyciel, mistrz: o potrzebie mądrości, autorytetu i cnoty.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79790 ; https://doi.org/10.34616/22.19.077 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-11
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 430
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Teologia postępowa jako teologia inkluzywna i jej praktyczne zastosowanie na przykładzie ProgressiveChristianity.org
Ersteller:Skurczyński, Łukasz P.
Mistrzowie gdańskiej pedagogiki i ich obecność w życiu współczesnych pedagogów gdańskich
Ersteller:Grzybowski, Romuald
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Ersteller:Piorunek, Magdalena
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Ersteller:Humeniuk, Monika
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Ersteller:Paszenda, Iwona
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Ersteller:Paszenda, Iwona