- Poczucie umiejscowienia kontroli (LoC) jako determinant sukcesu edukacyjnego uczniów z trudnościami szkolnymi
Details zum Objekt: Poczucie umiejscowienia kontroli (LoC) jako determinant sukcesu edukacyjnego uczniów z trudnościami szkolnymi
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79781 ; https://doi.org/10.34616/22.19.181 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-09
- Zuletzt geändert am: 2024-10-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 4016
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Diversified image of a child with learning difficulties and parental help
Ersteller:Wiatrowska, Leokadia
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Albański, Leszek
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
Ersteller:Zwiercan, Halina
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Ersteller:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:text
Przyjęcie do rodziny zastępczej jako krytyczne wydarzenie w życiu dziecka
Ersteller:Muszyńska, Ewa
Typ:tekst
Kult sukcesu w kontekście kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ersteller:Długosz, Katarzyna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Samoocena gimnazjalistów a ich poczucie kontroli w sytuacji odniesienia sukcesu – znaczenie płci, trudności w uczeniu się oraz zaburzeń towarzyszących
Ersteller:Gindrich, Piotr
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Ersteller:Hłobił, Agnieszka
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Wizje sukcesu edukacyjnego w szkole wyższej. Rozważania w perspektywie paradygmatów edukacyjnych
Ersteller:Sladek, Anna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor