- Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
Details zum Objekt: Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79774 ; https://doi.org/10.34616/22.19.174 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-09
- Zuletzt geändert am: 2024-10-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 6995
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Level of achievement in high school and the interaction of parents in a retrospective assessment of female students of pedagogical faculties
Ersteller:Ochojska, Danuta; Marmola, Małgorzata; Wańczyk-Welc Anna
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Praca z uczniem zdolnym w czeskiej szkole
Ersteller:Šťáva, Jan; Věchtová, Gabriela
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Polish families in the face of challenges and threats posed by thefirst half of the 20th century (in the light of „Szkoła”)
Ersteller:Wałęga, Agnieszka
Typ:tekst
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Ersteller:Hłobił, Agnieszka
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Development of social competence in medicine in the humanities subjects
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Category of justice in students’ (self) assessment. The daily experiences of young academics
Ersteller:Bielinis, Lidia; Dampc, Mateusz