- Doświadczenia rodziców bardzo uzdolnionych dzieci przy wsparciu sukcesu w ich edukacji
Details zum Objekt: Doświadczenia rodziców bardzo uzdolnionych dzieci przy wsparciu sukcesu w ich edukacji
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
: ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79771 ; https://doi.org/10.34616/22.19.171 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-09
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 228
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Ersteller:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Myśląc o wieloetniczności
Ersteller:Wojdon, Joanna
Thinking about Multiethnicity
Ersteller:Wojdon, Joanna
Wokół problemów kształcenia "płci niewieściej" w dobie wielkiej reformy nauczania szkolnego Komisji Edukacji Narodowej (1773-1794)
Ersteller:Kulak, Teresa
Datum:2016
Typ:text
Utopia uspołecznienia edukacji jako dobra wspólnego
Ersteller:Śliwerski, Bogusław
Typ:text
Swobodna zabawa w przedszkolu. Ku edukacyjnej wolności
Ersteller:Kmita-Zaniewska, Katarzyna
Typ:tekst