- Grywalizacja – sposób wspomagania motywacji studentów do osiągania sukcesów edukacyjnych?
Details zum Objekt: Grywalizacja – sposób wspomagania motywacji studentów do osiągania sukcesów edukacyjnych?
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET: http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE
- Title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79725 ; https://doi.org/10.34616/22.19.156 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-09-20
- Zuletzt geändert am: 2024-10-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 382
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Games for developing selected competences of key children – reviewing literature of the subject
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Sposoby wspierania motywacji do uczenia się w alternatywnym modelu edukacji – perspektywa rodziców uczniów w młodszym wieku szkolnym
Ersteller:Makarewicz, Marta
Typ:tekst
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Ersteller:Hłobił, Agnieszka
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Wstęp
Ersteller:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
System edukacji jako czynnik konkurencyjności gospodarek Unii Europejskiej
Ersteller:Dobrzański, Paweł
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
Education for the everyday life and the future – examples of innovative solutions of organizing supporting the education
Ersteller:Bojarska, Natalia; Florek, Anna
Kult sukcesu w kontekście kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ersteller:Długosz, Katarzyna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Why insight in psychotherapy does not always lead to behaviour change?
Ersteller:Załuski, Jacek; Kuncewicz, Dariusz; Lachowicz-Tabaczek, Kinga
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja