- Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Details zum Objekt: Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79643 ; https://doi.org/10.34616/22.19.205 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 136
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Development of social competence in medicine in the humanities subjects
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher
Ersteller:Kochanowska, Ewa