- Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
Details zum Objekt: Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79634 ; https://doi.org/10.34616/22.19.196 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1422
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Ersteller:Musiał, Ewa
Performing the professional role by teachers with experiences of reversing roles in the family
Ersteller:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Bibliotherapy in inclusive education
Ersteller:Chatzipentidis, Kiriakos
Typ:text
Beitragende:Czernianin, Wiktor
Styl pracy nauczycieli w szkołach o zróżnicowanej edukacyjnej wartości dodanej
Ersteller:Majerek, Bożena
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Ersteller:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta