- Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
Details zum Objekt: Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89437 ; https://doi.org/10.34616/22.19.037 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 359
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Opportunities of the development of the learning competence of preschool education teachers at workplace as an element of the organizational culture
Ersteller:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika
Typ:tekst
How to prepare a 21st century teacher for work? – a significant role of pedagogical placemen
Ersteller:Rokicka, Anna
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Ersteller:Musiał, Ewa
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Ersteller:Włoch, Stanisława
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy: nature versus culture and education
Ersteller:Kaliszewska, Małgorzata; Klasińska, Barbara
Typ:text
The Souls of Teachers in light of the accounts of secondary school students in Galicia
Ersteller:Dormus, Katarzyna
Beitragende:Jędrychowska, Barbara