- Przyszłość globalnej ekonomii na stokach Gstaad. Codzienność Institut Le Rosey - szwajcarskiej elitarnej szkoły średniej
Details zum Objekt: Przyszłość globalnej ekonomii na stokach Gstaad. Codzienność Institut Le Rosey - szwajcarskiej elitarnej szkoły średniej
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79630 ; https://doi.org/10.34616/22.19.192 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 306
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Małżeństwa kulturowo mieszane wyzwaniem wieku migracji
Ersteller:Lendzion, Joanna
Typ:tekst
(Nie)bezpieczeństwo kulturowe czynnikiem tożsamościowych i społecznych stratyfikacji – tytułem wprowadzenia
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Oblicza wielokulturowości we współczesnej Europie – między integracją a dezintegracją kulturową. Wprowadzenie w zagadnienie
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Przestrzenie antagonizowania się kultur we współczesnych kontekstach europejskich – tytułem wprowadzenia
Ersteller:Gandecka, Kamila
Typ:tekst
Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Obywatelskość w wielokulturowej przestrzeni – edukacyjne i socjalizacyjne odniesienia
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Zjawisko elitarności w kontekście komunikacji społecznej i problemów młodych ludzi
Ersteller:Lymar, Andrey
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon