- Strategie komunikacji w Ruchu Slow odpowiedzią na wyzwania edukacji międzykulturowej XXI wieku
Details zum Objekt: Strategie komunikacji w Ruchu Slow odpowiedzią na wyzwania edukacji międzykulturowej XXI wieku
PDF
Struktur
Multicultural Studies.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78242 ; https://doi.org/10.23734/mcs.2016.1.115.130 - Source:
- Language:
- Relation:
- Is referenced by:
http://mcs.uni.wroc.pl - Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-09-02
- Zuletzt geändert am: 2024-08-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 236
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Zwolnij, profesorze — o społecznej doniosłości niespiesznej edukacji konstytucyjnej
Ersteller:Kubas, Sebastian
Beitragende:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Utopia edukacyjnych utopii
Ersteller:Śliwerski, Bogusław
The idea of mindfulness into educational practice
Ersteller:Kowalska, Róża
Correlation between parents – children relationship and empathy levels in 14–16 years old adolescences
Ersteller:Kalinnikova, Lyudmila; Shaplavska, Elena; Skadmane, Kristina
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Kilka uwag na temat aktualnego modelu środków oddziaływania wychowawczego
Ersteller:Łucarz, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
Peer tutoring as an opportunity to develop empathy in children in integration groups
Ersteller:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Paradygmat Carla Ransoma Rogersa w międzykulturowej perspektywie
Ersteller:Florkowski, Robert
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa