- Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
Details zum Objekt: Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher: ;
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141617 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.48.9 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2025-01-08
- Zuletzt geändert am: 2025-01-08
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 4
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Zillennialsi — generacja między generacjami
Ersteller:Widawska, Adrianna
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Internet jako przestrzeń publiczna : zagadnienia prawne i etyczne
Ersteller:Leśniewska, Anna
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Ersteller:Chobot, Kamila
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Ersteller:Jelonek, Natalia
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Ersteller:Kardela, Magdalena
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian