- Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Publikation geplant: Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher: ;
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
https://doi.org/10.19195/1733-5779.47.2 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Ersteller:Światowy, Grażyna
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Ersteller:Kardela, Magdalena
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Prawno-finansowe systemy funkcjonowania wybranych jednostek organizacyjnych : Spis treści ; Wprowadzenie ; Notki o autorach
Beitragende:Ćwiąkała-Małys, Anna; Karpińska, Marzena; Wrzosek, Stefan
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Ersteller:Sadowa, Agnieszka
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Ersteller:Jaroszek, Agata
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur
Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
Ersteller:Siwik, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna