- Modern technologies and the management of sports and leisure buyer engagement
Details zum Objekt: Modern technologies and the management of sports and leisure buyer engagement
PDF
Struktur
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher: ;
- Contributor:
: ;
: - Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141240 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.29.3.3 ; ; - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.pl
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2024-09-11
- Zuletzt geändert am: 2025-11-05
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 155
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Ersteller:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
Ersteller:Cuda, Anna
Typ:text
Beitragende:Ćwiąkała-Małys, Anna; Karpińska, Marzena; Wrzosek, Stefan