- A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
Details zum Objekt: A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
PDF
Struktur
Studia Erasmiana Wratislaviensia = Wrocławskie Studia Erazmiańskie : zeszyt naukowy studentów, dotorantów i pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
; - Contributor: : ; : ; : ; ; : ; ; : ; ; ;
- Institution: ; ;
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141058 ; https://doi.org/10.34616/150687 ; - Language:
- Abstract Language :
- Is part of: Wrocławskie Studia Erasmiańskie = Studia Erasmiana Wratislaviensia. 2023, 17
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2024-06-12
- Zuletzt geändert am: 2024-09-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 111
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Ersteller:Jelonek, Natalia
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Ersteller:Dyksik, Dorota
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
New Competition Tool – (utracona) szansa na rozwiązanie algorytmicznych problemów prawa konkurencji
Ersteller:Wiaderek, Filip
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna